Hyundai forum

Hyundai forum car image

Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
Niepan  
#1 Posted : Thursday, June 13, 2019 12:08:01 AM(UTC)
Niepan

Rank: Advanced Member

Groups: Registered
Afganistan

Ik heb slechte knie?n. Artrose van de knie is een veel voorkomende zorg bij vele hardlopers, vooral oudere personen die het grootste deel van hun leven hebben geleid. Er zijn veel theorie?n over waarom hardlopen slecht is of zelfs goed voor je knie?n. Zoveel zelfs dat elliptische machines werden uitgevonden om te worden gebruikt als een vorm van oefenen die lijkt op lopen zonder dat de gewrichten overmatige druk uitoefenen. 8 Deze elliptische machines reproduceren echter geen anatomische bewegingen en een in vivo krachtanalyse onthult dat er minder kracht is met lopen dan met een elliptische trainer.

Zoals Adidas Zx 750 Womens ik eerder heb opgemerkt, weten we dat reactieve krachten op de grond groter zijn bij hielcontact in vergelijking met niet- of blote voeten hardlopers die een meer voorvoetaanvalpatroon aanpassen.6 Talrijke studies hebben hogere grond reactieve krachten en mechanische spanningen naar de knie aangetoond tijdens het hardlopen in traditionele omstandigheden. hardloopschoenen in plaats van op blote voeten.12-13 Een recent onderzoek dat in het British Journal of Sports Medicine werd Nike Cortez Womens gepubliceerd, keek naar pati?nten met artrose in de knie gedurende 12 maanden en vond geen verschil tussen het dragen van een orthopedische laterale wig versus een vlakke controle-insert.14 systematische review van literatuur toont aan dat extern knieaccessiemoment en pijn geassocieerd met artrose bij de knie hoger is bij personen die sneakers dragen in vergelijking met degenen die op blote voeten lopen.15

Ik kan niet op blote voeten lopen omdat ik mijn orthesen moet dragen. Orthotics zijn meer dan ooit gebruikt in de praktijk van de podotherapie. Ik zie heel vaak lopers aanwezig zijn op mijn kantoor met plantaire fasciitis, een normale boog, zachte hardloopschoenen en orthesen die ze hebben gedragen. Wanneer je op blote voeten of in een minimalistische schoen loopt, hoeven we de beweging op de achtervoet niet te besturen, omdat sprake Nike Roshe Run Womens is van een hakkende slag en dat "overmatige pronatie", zoals beschreven door Root, niet voorkomt. Hoewel we talloze onderzoeken hebben die het gebruik van orthesen voor het uitvoeren van blessures niet alleen ondersteunen, wordt het een uitdaging om de pati?nt te overtuigen dat ze niet nodig zijn.

Ik heb plantaire fasciitis, dus op blote voeten lopen zou te pijnlijk zijn. Dit artikel was niet bedoeld om de pathomechanica of behandelingsopties van fasciitis plantaris te bespreken. We zien echter anekdotisch een oplossing van de symptomen bij diegenen die deze manier van hardlopen adopteren. Een mogelijke verklaring is de krachtontwikkeling die we zien voor de intrinsieke spiermassa, met name de abductor hallucis-spier, die een primaire verdediger van de boog is.

Een ander over het hoofd gezien fenomeen is het feit dat de meerderheid Nike Air Max Classic Bw Mujer van loopschoenen uw enkel in plantarflexion plaatsen. Dit dwingt het lichaam om te compenseren door de lumbale lordose te verhogen en de druk op de hiel te verhogen, in tegenstelling tot een meer gelijkmatige verdeling door de voet.
Users browsing this topic
Guest
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.