Hyundai forum

Hyundai forum car image

Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
Niepan  
#1 Posted : Thursday, July 12, 2018 10:18:20 PM(UTC)
Niepan

Rank: Advanced Member

Groups: Registered
Afganistan

Er is een enorme getijdenzwelling aan de Nike Dunk Sky Femme kust van Australi?, waar ik op dit moment ben. Surfers zijn hier massaal geweest om op de enorme golven te rijden of, vaker wel dan niet, door hen te worden gegooid. Sportfotografen hebben zich ook op de hogere grond gepositioneerd met hun groothoeklenzen die erop wijzen om te zien. Er zijn een paar voordelen. De surffotografen, door hun enorme lenzen en ervaring, kunnen ze uitzoeken, maar de rest van ons ziet alleen maar hoofden ronddobberen en figuur op planken.
Toen ik naar deze scène keek terwijl ik zweette in mijn uitrusting en de kerstmuts die vijf mijl blootsvoets over het strand had gelopen, waren de overeenkomsten tussen surfen en hardlopen overduidelijk. Er zijn geen barrières tussen de elite en de beginnende of hobby. In tegenstelling tot golf of tennis, waar de rijken en de goeden hun weg vinden naar bepaalde cursussen of clubs met geld of medailles, staan ??het strand en de weg open voor iedereen die het eens wil proberen.

Evenzo, als u deelneemt aan bepaalde marathons, zult u in exact dezelfde race lopen als wereldrecordhouders, Olympi?rs en wereldkampioenen. Je zult tegen ze racen net zoals de wereldkampioenen dezelfde golven rijden als de surfproviders die aan de oostkust van Australi? samenkomen.

Dit was eerste kerstdag in Oz. Mijn rent langs het strand gebeurde terwijl de zon in de lucht naar beneden zakte en tegen het water stuiterde. Het zand was nat en stevig en de surfers hielden me bezig. Het was heel anders dan de afgelopen twee jaar toen ik door de sneeuw liep, maar het was nog steeds een behoorlijk vrolijk kerstfeest.

Blimey, waar ging 2011 naartoe? Misschien komt het omdat ik zo snel rende dat het allemaal een waas lijkt. Terwijl je de laatste kalkoen afspoelt en velen van jullie beginnen na te denken over trainingsplannen voor een lentemarathon, sta me dan toe een beetje zelfgenoegzaam te zijn en na te denken over wat ik de afgelopen Nike Air Max Command Womens 12 maanden heb gedaan.
Het grote ding om op te merken is dat ik precies geen van de dingen behaalde die op mijn running goals voor 2011 stonden. Go me! Ze waren allemaal haalbaar, allemaal realistisch maar ze gebeurden niet. Maar er zijn veel goede dingen gebeurd in 2011 die niet op de lijst met te vinken doel stonden. In september was ik genomineerd voor een blogprijs door Cosmopolitan magazine. Wie had dat kunnen zien aankomen? En een deel van het jaar besloot ik om mijn leven op zijn kop te zetten en vier maanden te reizen en aan de andere kant van de wereld te reizen.

Laten we de takenlijst van vorig jaar afbreken en kijken wat we kunnen leren ...

1) Voer mijn tweede marathon uit - sub 4 uur - Ik heb mijn tweede marathon gelopen, maar ging niet verder dan sub-4. Er zijn genoeg redenen waarom dit hier niet is gebeurd. Daar ben ik OK mee, het zal uiteindelijk gebeuren.
2) Adidas Yeezy Boost 350 Damen Sub 50 minute 10k PB - U kent de gelijkenis over de man die bidt tot God om de loterij te winnen, maar hij koopt nooit een kaartje? Nou, het is moeilijk om een ??10K PB te krijgen als je geen races invoert. Ik heb er vertrouwen in dat als ik een 10K had gereden ik minder dan 50 minuten zou zijn geweest - dat komt omdat mijn statistieken me dat vertelden, niet omdat ik had gebeden of zoiets.
3) Sub 1,55 halve marathon PB - opnieuw gebeurde dit niet. De enige halve marathon die ik deed was 4 weken na mijn marathon en twee dagen nadat ik met een verkoudheid was neergeslagen. Niet de beste tijd om dit te bereiken. Ik heb een deel 1,55 half in training uitgevoerd, maar het is niet geverifieerd en telt dus niet.

4) Voltooi Janathon - loop elke dag in januari - um, ja ik ben niet Ron Hill. Wat kan ik zeggen, het was koud.

5) 1000 mijlen lopen in 2011 - terwijl ik deze post aan het Adidas Zx 750 Mens schrijven ben in november weet ik niet hoe dicht ik bij het 1000 mijl-teken ben gekomen, maar ik weet dat het niet zal gebeuren. Het is grappig dat de betekenis die we aan bepaalde cijfers hechten: sub-4, 1000 mijl, 50 minuten. 30 seconden op de verkeerde manier kan voelen als mislukking - maar wat is 30 seconden? Maar toch, het achterhalen van een nummer is een goede motivator. Misschien zal ik volgend jaar breken met hardlopen en een sub 23.21 5k-tijd opnemen.

Wat dit alles mij echter heeft laten zien, is dat het goed is om doelen te hebben, maar als je te veel op hen richt, begin je de goede dingen die je doet niet op te merken. Ik moet ook meer races doen. Ik heb in 2011 zes wedstrijden gedaan, van alles, van een race van 1 mijl tot een marathon (hoewel aanzienlijk minder dan een 10K). Dus het is tijd om uit het chequeboek te komen (ze bestaan ??zelfs nog meer) en begin meer te racen.
Users browsing this topic
Guest (2)
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.