Hyundai forum

Hyundai forum car image

Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
Labi1995  
#1 Posted : Wednesday, May 16, 2018 9:39:42 PM(UTC)
Labi1995

Rank: Advanced Member

Groups: Registered
United States

Mijn ervaring met de Breakthru is gemengd. Ik dacht aanvankelijk dat ze te ver voorop zouden lopen, maar tot nu toe zijn ze op de Adidas Superstar Damen Schwarz vlucht geweest. Ik heb maat 10 in de Breakthru, die een halve maat kleiner is dan ik draag in de Kinvara, maar lengte lijkt perfect te zijn. Ik denk dat een eenvoudige verandering, zoals een iets rekbaarder maas voor de voorvoet, comfortabeler zou zijn. Adidas ZX 700 Damen Afgezien van het probleem met de mesh op de voorvoet, is de rest van het bovendeel mooi opgebouwd en ziet het er fantastisch uit. Ik hou vooral van de vulling en het materiaal langs de tong en de enkelrand - zeer comfortabel.
De zool van de Breakthru wordt een liefde-of-haat-soort voor hardlopers. Er zit genoeg rubber op de buitenzool, dus ik verwacht dat de duurzaamheid goed zal zijn. De tussenzool is stevig en reageert, dus als je van knuffelen houdt, moet je ergens anders kijken. Persoonlijk vond ik de rit om beter te zijn bij het oppakken van het tempo, maar ik geef de voorkeur aan een lagere stapel optie zoals de Fastwitch of A6 voor snelheid en een zachtere optie zoals de Kinvara voor langere mijlen. En daarin schuilt het probleem, althans voor mij - ik weet niet zeker waarvoor ik deze schoen zou gebruiken.
De Saucony Adidas ZX 700 Womens Breakthru is een betaalbare ($ 100 MSRP), stevige schoen met een perfecte pasvorm en veel zool onder de voeten. Mijn gok is dat degenen die van het gevoel van de Saucony Mirage (of Mizuno Sayonara) houden, de Breakthru als een meer gedempte (hoewel smallere) Nike Air Max 90 Dames Roze optie zullen waarderen, en zij die in de Ride trainen en een stevigere, iets lichtere optie willen om te racen. vind het ook leuk. Het zal interessant zijn om te zien of de Breakthru een markt vindt - hoe zit het met jou, kun je jezelf de Breakthru aan je arsenaal toevoegen? Ik heb net de Breakthru gekocht afgelopen zaterdag. Ik ga van de Mizuno Sayonara maat 7. Ik train voor mijn EERSTE Volledige Marathon die nu 12 weken is. Ik wist dat ik veel meer kussen nodig had. Oorspronkelijk kocht ik de Asics Gel Cumulus in een 7 omdat deze te koop was voor $ 70, maar ik had de optie om Adidas ZX 750 Damen ze binnen 30 dagen terug te brengen (Fleet Feet) - ik droeg ze voor 3 runs (7 mijl en 10 mijl) en ze deden pijn mijn tenen en waren zwaarder dan ik gewend was. Dus nam ik ze terug en stelde de verkoper mij voor aan deze Saucony Breakthru. Hij zei dat Nike Roshe Run Mujer ze erg vergelijkbaar waren met het lichtgewicht van de Mizuno en dat ze erg goed beschermd zouden zijn voor langere runs. Ik rende 7 mijlen in hen op zaterdag, recht uit de doos en ik HOUDE van hen. Ik heb ook een smalle voet en ik ging naar een 7 1/2 (wat ik nog nooit eerder heb gedaan). Tot nu toe hou ik van ze en hoop ik dat ik hetzelfde zal blijven voelen. Kussen-lichtgewicht (slechts 1 oz zwaarder dan de Sayonara) - Ik zou deze schoenen aanraden.
Users browsing this topic
Guest
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.