Hyundai forum

Hyundai forum car image

Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
sweet  
#1 Posted : Monday, April 16, 2018 2:59:53 AM(UTC)
sweet

Rank: Advanced Member

Groups: Registered
Andorra

N?r du har din tidsplan og budgets?t, skal du klikke p? 'Opret' og derefter betale for annoncen ved at klikke p? den lille bl? 'pay'-knap i kampagnens dashboard. Jeg anbefaler at g?re dette straks, fordi jeg har haft nogle annoncer forsinket, fordi jeg har glemt at betale.
Gentag blot trinene i denne implementerings sektion, indtil du har en annonce, der k?rer i ti Nike Metcon Mujer forskellige subreddits. Jeg anbefaler et budget p? $ 5- $Nike Air Max 90 Dam Svarta 10 per annonce for et samlet udbud p? $ 100 eller Asics Gel Quantum 360 Damenmindre.
N?r dine annoncer g?r live, sender Reddit dig et link til anmeldelsen annonce og svarer til kommentarer.
V?r h?flig og har en sans for humor. Nogle af kommenterne kan g?re kritiske bem?rkninger. Tag det ikke personligt. Besvar alle de rimelige sp?rgsm?l og kommentarer og ignorér de andre.
Spor almindelige sp?rgsm?l eller bekymringer kommer op med potentielle l?sninger og noterer dem i din annonceplanner. Dette vil hj?lpe dig med at forbedre dine annoncer og dit websted senere.
N?r dine annoncer er f?rdige, er det tid til at m?le deres pr?stationer og finde vinderne.
Track n?gle beregninger for at finde dine h?jeste ROI-annoncer
N?r dine annoncer er gennemf?rt, vil du gerne gennemse deres effektivitet. Dette vil hj?lpe dig med at bestemme, hvilke annoncer du skal forts?tte, hvilket du Nike Air Max 2016 Donna skal genarbejde, og hvilke annoncer du ikke l?ngere Nike Air Max 97 Femme skal forf?lge.
Du vil gerne spore nogle vigtige m?linger, s? du hurtigt kan tr?ffe beslutninger om, hvad du skal g?re med hver annonce. Her er de beregninger, jeg anbefaler, at du sporer:
Hvert af disse datapunkter er tilg?ngeligt i dit Reddit-annoncepanel.
Klik p? fanen Annoncering i Reddit, og du vil f? vist alle dine annoncer. Klik derefter p? linket "trafik" p? hver annonce for at f? sine statistikker. S?dan ser det ud:
Users browsing this topic
Guest (2)
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.