Hyundai forum

Hyundai forum car image

Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
sweet  
#1 Posted : Monday, April 16, 2018 9:15:35 PM(UTC)
sweet

Rank: Advanced Member

Groups: Registered
Andorra

Velkommen til Ask Shopify, en serie hvor e-handel eksperter h?ndterer reelle sp?rgsm?l og udfordringer Nike Air Force 1 Mujer fra butiksejere, der fors?ger at lancere, bygge og skala deres butikker. Vi er her for at hj?lpe med alle aspekter af din butik, fra marketing til HR til regnskab.

Hvem er vi Vi er e-handelseksperter b?de indenfor og uden for Shopify. Mellem vores team, der tilbringer hele dagen neds?nket i e-handelens verden (og som nogle gange driver butikkerne selv!) Vores team af Shopify Experts og vores fantastiske kunder har vi adgang til ekspertise i verdensklasse - og nu g?r du det ogs?. S? lad os grave ind og komme til dine sp?rgsm?l, fordi de er gode.

Sp?rgsm?l
Da jeg vokser min forretning, k?mper jeg med at g?re tid til at studere, se videoer, lytte til eksperter og l?se alt, hvad der er lagt ud der af Shopify. Jeg har en heltidspille, Nike Air Max 1 Femme hvor jeg har lidt plads til personlige "afligheder" som e-mail. Jeg er ude af huset tidligt om morgenen, kom hjem lige i tide til middag sammen med min familie, og jeg kommer kun til min laptop omkring kl. 21.30. Er der noget, jeg kan g?re for at optimere den tid, jeg skal bruge p? min virksomhed?

Svar

At opbygge en virksomhed p? siden af ??et fuldtidsjob leveres med nogle gode frynsegoder, som bygningsf?rdigheder og tjener ekstra indt?gter, men en overflod af tid til at arbejde p? det er ikke en af ??dem.

N?r det er sagt, er det helt muligt at opbygge en virksomhed i den tid, du har ledig, og kreativitet (og produktivitet!) Trives p? begr?nsninger.

Her p? Shopify kan du ikke g? ned ad en hall uden at l?be ind i en kollega, Nike Internationalist Mujer der driver deres egen virksomhed, s? vi har et stort f?llesskab af butiksejere, der rocker et heltidsjob, Nike Air Max Tavas Womens der mere end gladde deler med, hvordan de f?r det til at fungere .

Planl?gning er din ven

Da vi ved, at tiden er til en pr?mie for dig, er en af ??de vigtigste takster fra det r?d, vi samlede, at planl?gningen vil v?re afg?rende for din succes.

Planl?gning er et bredt emne, s? for at indsn?vre det kan dette omfatte:

Lav en liste over de forskellige ting, du skal tackle og prioritere dem
Kortl?gge dine marketingtr?kker
Valg og ops?tning af software til at automatisere dele af din virksomhed
Og mens det kan f?les, at du kun har tid til at klare de daglige opgaver, n?r du k?rer din virksomhed ud over dit job, vil udrydding af tid til disse mere strategiske aktiviteter ende med at frig?re plads i din kalender over den lange Adidas Superstar Femme Noir semester.
Users browsing this topic
Guest
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.